Reklamacja – usługi drukowania
Konsument – jest osobą fizyczną, która działa w celu niezwiązanym z jej działalnością handlową, gospodarczą lub zawodem. Art. 22 Kodeksu Cywilnego (KC).
Przedsiębiorca – jest osobą fizyczną, osobą prawną i jednostką organizacyjną, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Zwroty należności wykonuje się tylko i wyłącznie na rachunek bankowy podany przez klienta na formularzu odstąpienia od umowy maksymalnie do 14 dni roboczych od pozytywnego rozpatrzenia.
Print On The Wall udziela 3 miesiące gwarancji na zrealizowane usługi drukowania na ścianie.
- W przypadku wystąpienia błędu w wydruku uprzejmie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu wygenerowania protokołu przyjęcia reklamacji.
Przypominamy iż gwarancją jest objęta usługa wydruku a nie powierzchnia na której został wykonany nadruk.
- Należy wykonać szczegółową dokumentację fotograficzną z wyraźnym zaznaczeniem miejsca, które było przyczyną zgłoszenia reklamacji.
Brak wypełnionego formularza może skutkować dłuższym czasem realizacji reklamacji.
- Każde zgłoszenie reklamacyjne będzie rozparzone indywidualnie przez jednego z naszych techników w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych.
- Zaraz po otrzymaniu ekspertyzy podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Print On The Wall zobowiązuje się wyeliminować usterkę wydruku.
- W przypadku gdy usterka wydruku nie została wykryta lub jest wynikiem uszkodzenia mechanicznego czy też chemicznego powierzchni – właścicielowi zostaną naliczone koszty transportu (dojazd na miejsce analizy) zgodne z cennikiem dojazdu.
Ogólne warunki
- Klient ma prawo reklamować zakupioną usługę w trakcie trwania gwarancji pod warunkiem, że reklamowane usługi zostały objęte gwarancją.
- Przed wysłaniem bądź dostarczeniem wadliwego wydruku konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego i załączenie go do przesyłki.
- Do przesyłki zwrotnej należy koniecznie załączyć dowód zakupu, tj. oryginał paragonu lub kserokopię faktury VAT.
- Na rozpatrzenie reklamacji Print On The Wall ma 14 dni roboczych.
- W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: biuro@printonthewall.pl w godzinach 10:00-16:00.
Pobierz formularz reklamacyjny
- przed odebraniem przesyłki z wydrukiem zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z biurem obsługi klienta Print On The Wall – biuro@printonthewall.pl w celu wyjaśnienia sprawy
Gwarancja – drukowanie na ścianie
Print On The Wall udziela 3-miesięcznej gwarancji na zrealizowane usługi drukowania na ścianie.
Warunki gwarancji
- konieczne jest zachowanie paragonu lub Faktury VAT za zakup towaru do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
- w przypadku uszkodzenia podłoża roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucane.
Jak złożyć reklamacje?
Solidnie zapakuj wydruk dołączając do niego dokument zakupu towaru (paragon lub Faktura VAT) i pismo reklamacyjne, w którym opiszesz powody reklamacji, a także adres zwrotny oraz dane kontaktowe.
Odeślij towar na adres:
Print On The Wall
Długa
83-828 Gdańsk
W przypadku uznanej reklamacji zawracamy tylko i wyłącznie koszt przesyłki listem poleconym według taryfikatora Poczty Polskiej.
Składanie reklamacji
- przy zakupie towaru upewnij się, czy nie jest uszkodzony i kompletny.
- Print On The Wall nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w trakcie samodzielnego montażu.
- Print On The Wall rozpatruje poprawnie złożone reklamacje niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji przez PriontOnTheWall.pl, Klient otrzyma informację dotyczącą sposobu i trybu jej realizacji drogą mailową.
- przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z biurem obsługi klienta Print On The Wall – biuro@printonthewall.pl w celu wyjaśnienia sprawy.
Gdy dojdzie do nieuzasadnionej reklamacji, towar zostanie klientowi odesłany na jego koszt. W przypadku odmowy jego przyjęcia przez klienta będzie przechowywany przez sprzedawcę nie dłużej niż 30 dni.
Odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży
Klient dokonujący zakupu towaru za pośrednictwem serwisu PrintOnTheWall.pl może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie w terminie 2 dni od złożenia zamówienia, lecz nie później niż w dniu realizacji usługi drukowania.
Reklamowany towar Klient odsyła na własny koszt dowolną formą transportu.
Zwroty należności wykonuje się tylko i wyłącznie na rachunek bankowy podany przez klienta na formularzu odstąpienia od umowy maksymalnie do 14 roboczych od pozytywnego rozpatrzenia.